Fujifilm partnerem strategicznym 48 Hour Film Project. Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie oraz wyjątkowych warsztatach operatorskich

Przed nami 9. warszawska edycja międzynarodowego konkursu 48 Hour Film Project, podczas którego amatorzy, pasjonaci filmu oraz profesjonaliści tworzą krótkometrażowy obraz. Fujifilm po raz drugi z rzędu zostało partnerem strategicznym wydarzenia skierowanego do twórców filmów, którzy w trakcie dwóch dób będą musieli stworzyć swój autorski obraz zgodnie z wytycznymi. Konkursowi towarzyszą wyjątkowe warsztaty operatorskie. Organizatorzy zapraszają do udziału zarówno w konkursie, jak i warsztatach.

Warsztaty odbędą się 14 i 15 września w warszawskim studiu filmowym Bratanka, a poprowadzi je Artur Żurawski, Stowarzyszenie Autorów Zdjęć Filmowych i zespół oświetleniowy Lighthouse.guru. Aby wziąć udział w warsztatach, trzeba zarejestrować się do konkursu (LINK), a następnie zapisać się na warsztaty (LINK).

Co ważne, 5 ekip spośród wszystkich, które wezmą udział w konkursie, filmy będzie kręciło aparatem Fujifilm X-T3 z wybranym obiektywem. Ten sam model (w zestawie z obiektywem Fujinon XF18-55) będzie nagrodą specjalną w konkursie 48H Project.

„Wspieranie takich inicjatyw jak 48 Hour Film Project czy konkursu Grand Video Awards, którego jesteśmy partnerem w tym roku, ma na celu podkreślenie, że w portfolio aparatów Fujifilm znajdują się modele idealnie nadające się do tworzenia filmów” – mówi Tomasz Taberski, szef działu foto w Fujifilm.

Organizatorzy zachęcają także do wzięcia udziału w pozostałych warsztatach i wykładach filmowych, których japoński producent jest patronem.

48 Hour Film Project  to międzynarodowy konkurs i festiwal filmowy, podczas którego profesjonalni filmowcy i amatorzy kina – w ciągu 48 godzin tworzą krótkometrażowy film. Wszystkie ukończone filmy będą wyświetlone w kinie, a następnie oceni je festiwalowe Jury. Jeśli Twoja ekipa wygra nagrodę główną, poleci na międzynarodowy etap konkurs do Rotterdamu, a stamtąd 15 najlepszych filmów trafi na festiwal w  Cannes.

Zeszłoroczna edycja – LINK